Pink Horizontal Stripe Pointer

wtorek, 2 kwietnia 2013

MSP hacker.

Hej. Chciałabym Cię jeszcze ostżec przed użyciem hackera. Może to spowodować mulenie komputera i nie tylko banowanie ludzi na MSP i wiele więcej. Bardzo was wszystkich ostżegam byście do nie używali zrobiłam wywiad z taką jedną, co bardzo tego żałuję. Ludzię robią filmiki tego i się ekscytują, ja obecnie tego nie mam i nie chcę, a nawet nie pragnę :). Dużo osób właśnue nagrywa o tym na youtube. Ja dam tylko zdj :)

                            
Hej, chcę z tobą przeprowadzić wywiad.. Podobno używałąś MSP hack?
-Tak, używałąm i bardzo tego żałuję ..
-Dlaczego??
-Jak to zainstalowałam to miałam wirusy, a co najgorsze to trojana..!!
-Jak się czułaś gdy to instalowałaś?
-Byłam bardzo szczęśliwa i myślałam, że będę miałą 25lvl i wszystkie ciuchy które zapragnę..
-Co zrobiłaś gdy dowiedziałaś się, że ten program jest nie bezpieczny?
-Usunęłam go OD RAZU i poinformowałam o tym rodzicom
-Co na to twoi rodzice?
-Byli zawiedzeni, że używałam takiego programu. :(
-A komputer chodził jak zawsze?
-Nie, chodził nie dobrze i bardzo wolno, musiałam zawieść do naprawy, ledwo przeżyłam bez niego, był w naprawie 2tyg. Bardzo źle ;(
-Czy po naprawie komputera działał dobrze?
-Lepiej, ale już nie tak jak kiedyś..Teraz wogle nie instaluje programów za wiedzą moich rodziców.
-Więc barzo żałujesz, co nie ?
-Bardzo i to bardzo, ale nie polecam takiego czegoś.
-Usunęli te konto, ci czy co?
-Nie, nie usuneli ale mi się osterzeżmoe pojawiło.
-A ok. Dziękuje za poświęcenie tego czasu aniwes21
-Nie ma za co. Z pozdrowieniami M*********o

Nie stalujce nieznajomych programów, mogą barzdzo szkodzić, a również może to grozić komputerowi/ laptopowi oraz możesz być zbanowany lub czasowo zablokowany, co do tego jeszcze usunięty z MSP

Myślę, że trochę coś z tego zrozumieliście i się mnie posłuchacie.
Baay. aniwes21 Oznaczenie jasnym fioletem oznacza moje pytania..! Pozdro; Martynkę ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz