Pink Horizontal Stripe Pointer

poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Osz to mnie już porządnie wkurza!

Hej, w tym poście przed stawie Wam to co mnie denerwuje a tematem głównym jest : FORUM
Pokaże Wam tu kilka screenów jak zachowują się na forum -,-
ScreenShooter 
Ten obrazek przed stawia nam ostrzeżenie od MovieStarPlanet dotyczące naszych kont!
 ScreenShooter 
A ten przed stawia jakieś dzieci co się bawią kto jest pierwszy, drugi, trzeci itp. -,-
I właśnie to mnie wkurza MSP próbują Nam powiedzieć żebyśmy nie podawali hasła itp. A inni tylko bawią się kto pierwszy kto drugi itd.!Mnie to już wkurza prawie całe wiadomości na FORUM od MSP jest zaśmiecone Tymi "komentarzami". A ja już tg nie wytrzymuję! Proszę Was żebyście uważali i czytali to co pisze MSP z rozwagą, a komentarze PIERWSZA,1, YEAH JESTEM PIRWSZA! ITP. zostawcie dla siebie!

Paaa <333 

hanah montana12345

(Martynka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz