Pink Horizontal Stripe Pointer

środa, 3 kwietnia 2013

Styl dla nie vip !!!

Każdy chcę byś ładny, ale jest nie vip. Dzisiaj przygotowałam stylizację dla takich nie vip'ów. Głowa i dół (dwa etapy) animki kupione prawie wszytko są sweet to więc nie trzeba zrobić. Więc trochę zdjęć i opowieści. xd No spk. to zaczynamy *-*
Co najpierw? -Może styl głowy? -No ok ^o^
.
 Mi się najbardziej ta podoba niewiem jak wy, każdy ma swój gust, kreację i wyobraźnie, bardzo nie lubie takich mgłych osmukłych i przymrużonychoczów oczów. :( Nawet mało powidzoane, że nie lunię, ale poprotu nie cierpie !! Co powiemy w ustach to (peawie wszystko są śliczne oprócz takich jednych chydych, z zębami. W ustach ważny jest kolor, czy róz czy czerwiń czy wogle jakiś inny :) Nie nawidze kolorów ust; jak np. zielone, czarne, niebieskie, żółte i wszystkich kolorów prócz; jasnych różów ( będę mówić poprostu róż) czerwonych, kremowych i takich różnych oby nie naturalne takie kolory i nie (kolorowe) tylko takie jak naprawdę mmogą być usta, chyba już wiecie o co mi chodzi :p

Więc to nie jest dla vip, choć tak wygląda *-* Teraz przechodzimy do dołu :**ScreenShooterScreenShooter                                                                                     ScreenShooter
Jak widzicie nie lubie chodzić w sukienkach, tylo lubie spowodne style :) Każdy ma swój gust . Nie lubie tak jakoś chrubo, no takie style mi się wydają jakieś takie dziwnę [...] Nw o co chodzi, ale takie jakieś dziwne .Nie wiem co mi dobija, zawsze chodziłam w takich poprostu skromna bluzka, spodnie buty i włósy, a teraz to jakieś konie,kody cuda i dziwy :D Rogi, no sama nie wiem :/ Ale mi to jakoś tak wpadło w gust, że no niewiem :p Już wiecie, jakie ja lubię style i jak spowodnie można się ubrać 'nie vip' Każdy ma swój styl ubrań, z tego co wiecie nie przepadam za sukienkami, dużo je noszą, ale ja jakoś nie noszę, to już się z wami żegnam. do zobaczenia
anwies21. Pozdro ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz