Pink Horizontal Stripe Pointer

czwartek, 4 kwietnia 2013

Szczęście .xd ;D

Wyobrażcie jakie miałąm szczęście., mam bluzke której nie można kupic. Już nie można kupywać ciuchów chłopaków dla dziewczyn. Niedawno tak zmienili (...) No i tak moja historia zaczyna się tak. a tak wogle, to wielkie podziękowania dla mojego brata .xd Z koleżanko kombinowałam abyśmy to kopiły i nic z tego, gdy ona poszła brat mi tak lagował, że się dało to włóżyć do l.ż. Ale włóżyłam i ni mogłam kupić.. Sama i nikt, Jedna moja znajoma z skype miała 10x10sek i jej to oglądnełam, w zamian dostałam właśnie tę bluzkę. To się naprawdę nazywa szczęście za wielkie lagi dziękuje dla mojego bro. heh ;p . U dołu fotka naszej bluzki ;x                                 
Zawsze o niej marzyłam i nic. a teraz dzięki lagom tak się zrobiło. xd Teraz tylko zbieram na (niebieski róg) lub jeśli macie proszę was kupcie lub dajcie z szafy (jeśli macie) mi go. Bardzo potrzebne. Spodnie i buty już mam więc.. wiecie
Bay.  

      Wielkie pozdro dla pozdrowionych i nie pozdrowionych, a  najwiękdze pozdro dla mojej Martnki.xd Ja się z wami już    żegnam pa .. Jutro szkoła, a tu już tak późno :( Dobra pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz