Pink Horizontal Stripe Pointer

środa, 3 kwietnia 2013

Poradnik filmowy :)

Hej, dzisiaj wam doradzę:
Jak zrobić piękny film
Jaki film oglądać
Jakie filmy robić 
                                      
                                               Jak zrobić piękny film?
No cóż..... masz dar albo nie -,- nie no żart :-D ja zawsze zaczynam od wymyślenia tytułu np.
Asta lawista "koszmar" ( No Copy moich tytułów) , wybieram tło, jakieś tam moviestar's i zaczyna się moja historia...najlepiej sie zdecydować czy to ma być romans,komedia itp.
                                        
                                                 Jaki film oglądać?

 Polecam Wam nie 10 sekundówki tylko normalne filmy a dlaczego pytacie..? A dlatego że filmy dają więcej Sc ja tak mam a za1 normalny minutowy lub więcej film gdzieś z 10-20 sc się zarobi...a za 10 sek też możesz dostać tyle ale jak chyba obejrzysz 3-4   

                                       Jakie filmy robić?

Tak jak wcześniej mówiłam/pisałam oraz wspominałam najlepiej robić normalne filmy nawet po 40 sekund (i tak na MSP te sekundy idą trochę wolno)....Wiem że ja też robiłam seki ale to był już mój błąd i nie popełnijcie go jak ja ;(

                                                         Wasza Marti :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz